TRENING - Po weekendowe rozbieganie

 TRENING - PO WEEKENDOWE ROZBIEGANIE





DYSTANS: 10 km
CZAS: 48m 27s
ŚR. TEMPO: 4:50 min/km

Wczorajszy trening był ciężki, bardzo ciężki, chociaż tempo nie było szybkie, to jednak obolałe mięśnie ograniczały ruchy, na podbiegach mięśnie mocno rwały, a na zbiegach odpoczywałem.
Po ciężkim weekendzie trudno mi dojść do siebie, mam jednak nadzieję, że ból mięśni i ścięgien przejdzie do weekendu, bo w niedzielę kolejny półmaraton, tym razem w Kaźmierzu.
Trasa jaką obrałem to długa pętla wokół Jeziora Rusałka z lekkimi podbiegami, już od samego początku biegu miałem duży problem z poruszaniem się, ale po kilkudziesięciu metrach było już lepiej.

Po treningu kilkanaście minut na rozciąganie i posiłek regeneracyjny, rosół.
Do nawodnienia kranówka z dużą ilością dekstrozy.
Muszę Wam się jeszcze przyznać do uzależnienia od drożdżówek, no i postanowienie, które wprowadzam od przyszłego tygodnia - KONIEC Z DROŻDŻÓWKAMI!!!


PIONA

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Test zegarka XIAOMI AMAZFIT PACE

WINTER ULTRA TRAIL MAŁOPOLSKA 2017

CHOJNIK MARATON - SIEDEMDZIESIĄT Z HAKIEM