TRENING - 20 km od rana na spokojnie.

TRENING - 20 km od rana na spokojnie.





DYSTANS: 20 km
CZAS: 1g 37m 34s
ŚR. TEMPO: 4:52 min/km

Siema, jak widać dziś troszkę dłuższy dystans, a jak dwadzieścia kilometrów, to oczywiście trasą Rusałka-Strzeszynek-Rusałka, po nawierzchni mieszanej, żwir, piasek, utwardzone ścieżki i troszkę bruku. Tempo jakie miałem utrzymać w dzisiejszym biegu to 4:50-5:00 min/km, pierwsze dwa kilometry zrobiłem na rozgrzewkę, a potem już ruszyłem ze stałym tempem.
Jak wiadomo trasa RSR nie jest płaska, ani nie jest za bardzo górzysta, jest to trasa lekko ufałdowana, z łagodnymi podbiegami i zbiegami, bardzo uczęszczana przez rowerzystów, a także biegaczy.
Z domu wybiegłem po treningu siłowym (pompki), na głodnego, wypiłem tylko pół litra wody, zabrałem ze sobą baton zbożowy i muzykę motywacyjną:



Kiedy biegam treningi na leśnych ścieżkach to zakładam na nogi moje Brooks Cascadia 6, są naprawdę bardzo wygodne, nie odczuwa się nierówności podłoża po jakim się biegnie, są bardzo stabilne i trzymają stopę w odpowiednie pozycji, bardzo ciężko jest w nich skręcić sobie nogę, właśnie te buty przeznaczone są do biegów ultra trail.
Biegło się bardzo dobrze, przez dziesięć kilometrów nie odczuwałem żadnego dyskomfortu, ale po dziesiątym kilometrze postanowiłem zrobić sobie krótką przerwę na batona, aby dodać sobie troszkę mocy i ruszyłem dalej.


Kolejna dziesiątka to już powrót do domu, ale jedenasty kilometr zrobiłem o wiele za szybko, jakoś nogi za bardzo niosły po tej krótkiej przerwie, więc właśnie jedenasty kilometr wyszedł na średnią 4:33 min/km, na kolejnym kilometrze uspokoiłem tempo i znowu biegłem z zamierzoną prędkością.
Cały bieg wyszedł na średnia tempa 4:52 min/km, troszkę czuję kolana, więc postanowiłem znowu zrobić sobie kurację z żelatyny oraz glukozaminy.



POZDRO

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Test zegarka XIAOMI AMAZFIT PACE

WINTER ULTRA TRAIL MAŁOPOLSKA 2017

CHOJNIK MARATON - SIEDEMDZIESIĄT Z HAKIEM